هجوم الكتروني عنيف على الممثلة ياسمين عبد العزيز بسبب لبسها الحجاب

 اصدرت الممثلة  المصرية ياسمين عبد العزيز  بوست على صفحتها الجديدة  على الفايسبوك  بعد ان تحجبت  قالت فيه باللكنة المصرية :” بسبب لبسي للحجاب اصحاب القلوب المريضة عملو حمله على صفحتي على فيسبوك و تم غلق الصفحة
الحمد لله على كل حال هذه صفحتي الجديدة ممكن تتابعوني عليها و تشاركوها مع الاهل و الاصحاب”
و في سياق متصل  نفت الممثلة الاخبار المتدوالة  حول توتر العلاقة مع زوجها الممثل احمد العوضي بل اكدت في بوست لاقى رواجا كبيرا على الفيس انها مدينة للعوضي و ان حياتهما مستقرة و هادئة و في ما يلي ما كتبته :”
الخلاصة إن مهما كان الشخص اللي قدامك ملاك بجناحات وبيقولك قد ايه بيحبك ومايقدرش يعيش من غيرك، معدنه مش هيظهر غير بعد الجواز بفترة كمان، بعد ما الانبهار يروح، والتعوّد يبدأ يتسرسب بينكوا، والخناقات تزيد ..
يمكن العوضي قال “دلوقتي بعد ما جربت احساس إنها تروح مني أدركت إن مفيش حاجه في الدنيا مستاهله خناقات بينا” المواقف والأوقات الصعبة والمشاكل بعد الجواز هي اللي بتكشف حقيقة الشخص، هيأكدلك إنه محترم وأصيل وبيحبك فعلا ولا هيطلع كداب وغدار .. سيبك من الجنة اللي بتترسم قبل الجواز دي، محدش هيجي يقولك أنا مش كويس ..
ربنا يبعدنا عن أي حد ممكن يكسرنا في يوم من الأيام ويبعدهم عنا ويجعل حبنا وعشمنا وثقتنا في الناس الصح اللي تقدرنا وتشيلنا وتحطنا جوا عيونها وفوق راسها

مقالات ذات صلة

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!